Wyszukiwarka
Internet zyskuje
Dodał Administrator,
Internet zyskuje na znaczeniu wśród polskich klientów, zastępując coraz częściej telewizję kablową i telefonię stacjonarną. Jak pokazują badania Gemiusa, Eurostatu i SMG/KRC, w latach 2002-2005


Internet zyskuje na znaczeniu wśród polskich klientów, zastępując coraz częściej telewizję kablową i telefonię stacjonarną. Jak pokazują badania Gemiusa, Eurostatu i SMG/KRC, w latach 2002-2005 posiadanie dostępu do telefonu stacjonarnego deklarowało 78 proc. badanych, a obecnie 72 proc.

Podobnie zniżkowy jest trend w korzystaniu z telewizji kablowej i satelitarnej - odsetek deklarujących korzystanie z nich spadł w analogicznym okresie z 57 proc. do 50 proc.
Maciej Milewski z firmy GemiusMilewski zwrócił uwagę, że jednocześnie wzrósł odsetek osób deklarujących dostęp do internetu w domu. Co prawda średnia dla UE wynosi 52 proc., a w Polsce 36 proc., jednak w Polsce wzrost odsetka korzystających z internetu w domu jest szybszy niż w UE. W latach 2004-2006 w Polsce wzrost ten wyniósł 38 proc., w UE - 24 proc.
W naszym kraju upowszechnia się też dostęp do szerokopasmowego internetu, przyspieszającego dostęp do witryn internetowych, umożliwiającego ściąganie plików wideo i korzystanie z telefonii internetowej (VoIP). Dla UE średnia dostępności (wśród osób mających dostęp do internetu) wynosi 52 proc., a Polska jest niewiele poniżej średniej.

Więcedj na studentnews.pl 








WARTO PRZECZYTAĆ
  • Stal - klasyfikacja i zastosowanie Stal – stop żelaza z węglem plastycznie obrobiony i plastycznie obrabialny o zawartości węgla nieprzekraczającej 2,06% co odpowiada granicznej rozpuszczalności węgla w żelazie
  • Globalizacja w turystyce Globalizacja - jest bardzo szerokim i złożonym procesem, mającym wpływ na wszystkie sfery naszego życia: ekonomiczną, społeczną, polityczną, kulturową itd. w skali ogólnoświatowej.
  • Amerykańska propaganda filmowa W latach 1942-1946 wykształciły się trzy centra filmowej produkcji propagandowej w zjednoczonych siłach zbrojnych USA
  • Radiofonia Radiofonia to dział radiokomunikacji zajmujący się zorganizowanym rozpowszechnianiem programów dźwiękowych (fonicznych), obejmujących audycje informacyjne, rozrywkowe, dydaktyczne, reklamowe
NEWSY
  • XIII Kongres Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości Już po raz trzynasty Polska Federacja Rynku Nieruchomości ma przyjemność zaprosić Państwa do udziału w Kongresie PFRN.
  • Plany urodzinowe Madonny Madonna znana jest z tego, że wszystko lubi mieć dopięte na ostatni guzik. Dlatego już teraz planuje 50. urodziny.
  • Włatcy Móch atakują rynek Trwa realizacja kolejnych odcinków Włatców Móch. Trzecią odsłonę niegrzecznej kreskówki TV4 będzie można oglądać od września. Tylko na Wirtualnemedia.pl zwiastun nowej serii animowanej produkcji.
Copyright © 2007-2009seoteka