Wyszukiwarka
Internet zyskuje
Dodał Administrator,
Internet zyskuje na znaczeniu wśród polskich klientów, zastępując coraz częściej telewizję kablową i telefonię stacjonarną. Jak pokazują badania Gemiusa, Eurostatu i SMG/KRC, w latach 2002-2005


Internet zyskuje na znaczeniu wśród polskich klientów, zastępując coraz częściej telewizję kablową i telefonię stacjonarną. Jak pokazują badania Gemiusa, Eurostatu i SMG/KRC, w latach 2002-2005 posiadanie dostępu do telefonu stacjonarnego deklarowało 78 proc. badanych, a obecnie 72 proc.

Podobnie zniżkowy jest trend w korzystaniu z telewizji kablowej i satelitarnej - odsetek deklarujących korzystanie z nich spadł w analogicznym okresie z 57 proc. do 50 proc.
Maciej Milewski z firmy GemiusMilewski zwrócił uwagę, że jednocześnie wzrósł odsetek osób deklarujących dostęp do internetu w domu. Co prawda średnia dla UE wynosi 52 proc., a w Polsce 36 proc., jednak w Polsce wzrost odsetka korzystających z internetu w domu jest szybszy niż w UE. W latach 2004-2006 w Polsce wzrost ten wyniósł 38 proc., w UE - 24 proc.
W naszym kraju upowszechnia się też dostęp do szerokopasmowego internetu, przyspieszającego dostęp do witryn internetowych, umożliwiającego ściąganie plików wideo i korzystanie z telefonii internetowej (VoIP). Dla UE średnia dostępności (wśród osób mających dostęp do internetu) wynosi 52 proc., a Polska jest niewiele poniżej średniej.

Więcedj na studentnews.pl 








WARTO PRZECZYTAĆ
  • Zakup nieruchomości Chcąc zmienić, zakupić, wynająć mieszkanie, należy przede wszystkim wiedzieć, gdzie z problemem uderzyć, a więc posiadać ogólna orientację, gdzie szukać.
  • Wentylacja grawitacyjna Wentylacja grawitacyjna jest to wentylacja powodująca podciśnienie w pomieszczeniu, w którym ruch powietrza jest wywołany przez energię potencjalną mas powietrza i przez energię kinetyczną wiatru.
  • Oświetlenie led kuchni Artykuł o zastosowaniu oświetlenia led w kuchni
  • Turystyka kajakowa Dobrze rozwinięta sieć wodna Polski stwarza wędrówkowej turystyce kajakowej, jak rzadko gdzie indziej w Europie duże możliwości rozwoju.
NEWSY
  • Raport o internetowych porównywarkach cen Porównywarki cen zagościły w polskiej sieci już na przełomie 2003 i 2004 roku stając się obecnie trwałym elementem e-commerce. Do pierwszych takich witryn należą kupujemy.pl oraz skapiec.pl.
  • Pięciolecie Agito.pl Ostatnie 5 lat to dynamiczny rozwój e-commerce w Polsce. W 2002 roku dostęp do zasobów sieci miało tylko 17,72%2 Polaków. Internet jawił się jako nowe, nieznane i nie do końca bezpieczne medium.
  • Kara za niewykonywanie RUO Prezes UKE ukarał TP za niewykonywanie oferty określającej ramowe warunki umów o dostępie do lokalnej pętli abonenckiej i związanych z nim udogodnień.
Copyright © 2007-2009seoteka