Wyszukiwarka
Raport o internetowych porównywarkach cen
Dodał Administrator,
Porównywarki cen zagościły w polskiej sieci już na przełomie 2003 i 2004 roku stając się obecnie trwałym elementem e-commerce. Do pierwszych takich witryn należą kupujemy.pl oraz skapiec.pl.


Wraz z rozwojem handlu w sieci, rośnie popularność wyszukiwarek cen. W kwietniu co piąty polski użytkownik internetu odwiedził przynajmniej jedną z nich. Te i inne ciekawe dane przedstawił dziś Gemius w swoim najnowszym raporcie.

Porównywarki cen zagościły w polskiej sieci już na przełomie 2003 i 2004 roku stając się obecnie trwałym elementem e-commerce. Do pierwszych takich witryn należą kupujemy.pl oraz skapiec.pl.
Dane dostarczone przez Gemiusa obrazują trend zwiększania się popularności porównywarek. W ubiegłym roku w kwietniu wszystkie serwisy tego typu zostały odwiedzone przez prawie milion osób, by już rok później zwiększyć swój zasięg o 1,7 miliona.
Co decyduje o popularności internetowych porównywarek cen ?
Według Gemiusa kilka czynników. Przede wszystkim zawierają one szereg narzędzi umożliwiających trafne odnalezienie produktu oraz informacje o jego cenach. Niektóre co jakiś czas dodają nowe narzędzia, większość witryn ma też swoje odpowiedniki na telefony komórkowe.
Raport Gemius „E-commerce 2007” potwierdził, że prawie 40 proc. internautów, którzy robili zakupy przez internet, zna i korzysta z serwisów porównujących ceny. Niemniej, niemal tyle samo – 32 proc. kupujących w internecie - o porównywarkach cen nie słyszało.

Więcej na: www.webinside.pl 








WARTO PRZECZYTAĆ
  • Nawigacja GPS Globalny System Pozycjonowania (GPS) składa się z 24 satelitów poruszających się wokół Ziemi po kołowych orbitach o nominalnej wysokości 20183 km nad powierzchnią naszej planety.
  • Rodzaje dostępu do Internetu Istnieje wiele sposobów na połączenie komputera z Inernetem. Różnią się one między sobą rozwiązaniem technicznym, prędkością połączenia oraz jego kosztem.
  • Kataklizmy Kataklizm- a co to takiego ? Słowo to pochodzi od greckiego kataklysmós, co znaczy powódź, potop.
  • Telewizja komercyjna w RFN Blisko 90 procent gospodarstw domowych w Niemczech korzysta z sieci kablowej bądź telewizji satelitarnej.
NEWSY
Copyright © 2007-2009seoteka