Wyszukiwarka
Raport o internetowych porównywarkach cen
Dodał Administrator,
Porównywarki cen zagościły w polskiej sieci już na przełomie 2003 i 2004 roku stając się obecnie trwałym elementem e-commerce. Do pierwszych takich witryn należą kupujemy.pl oraz skapiec.pl.


Wraz z rozwojem handlu w sieci, rośnie popularność wyszukiwarek cen. W kwietniu co piąty polski użytkownik internetu odwiedził przynajmniej jedną z nich. Te i inne ciekawe dane przedstawił dziś Gemius w swoim najnowszym raporcie.

Porównywarki cen zagościły w polskiej sieci już na przełomie 2003 i 2004 roku stając się obecnie trwałym elementem e-commerce. Do pierwszych takich witryn należą kupujemy.pl oraz skapiec.pl.
Dane dostarczone przez Gemiusa obrazują trend zwiększania się popularności porównywarek. W ubiegłym roku w kwietniu wszystkie serwisy tego typu zostały odwiedzone przez prawie milion osób, by już rok później zwiększyć swój zasięg o 1,7 miliona.
Co decyduje o popularności internetowych porównywarek cen ?
Według Gemiusa kilka czynników. Przede wszystkim zawierają one szereg narzędzi umożliwiających trafne odnalezienie produktu oraz informacje o jego cenach. Niektóre co jakiś czas dodają nowe narzędzia, większość witryn ma też swoje odpowiedniki na telefony komórkowe.
Raport Gemius „E-commerce 2007” potwierdził, że prawie 40 proc. internautów, którzy robili zakupy przez internet, zna i korzysta z serwisów porównujących ceny. Niemniej, niemal tyle samo – 32 proc. kupujących w internecie - o porównywarkach cen nie słyszało.

Więcej na: www.webinside.pl 








WARTO PRZECZYTAĆ
  • Odnawialne źródła energii w Polsce Potencjał techniczny odnawialnych źródeł energii w Polsce szacuje się na 3.850 PJ rocznie. Stanowi to prawie 90% zapotrzebowania na energię
  • UMTS Nazwa UMTS pochodzi od angielskiego rozwinięcia Universal Mobile Telecommunications System. Standard ten stanowi opis systemu komunikacji ruchomej w sieciach bezprzewodowych trzeciej generacji.
  • Motywacja do nauki Motywacja wewnętrzna pobudza do działania, które ma wartości samo w sobie, jej przykładem jest zainteresowanie lub zamiłowanie do czegoś.
  • Znaczenie informacji Rola informacji we swpółczenych formach inwestowania. Znaczenie wiadomości w aspelcie globalizacji gospodarki światowej.
NEWSY
  • Peugeot 407 Po ośmiu latach obecności na rynku model 406 przechodzi do historii. W jego miejsce wiosną przyszłego roku Peugeot wprowadzi \
  • Warto urlopować z polisą i kredytem w portfelu Jeśli w Polsce korzystamy z powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego, to mamy prawo do bezpłatnej opieki medycznej we wszystkich krajach Unii Europejskiej i w Szwajcarii.
  • Interia odpala nowe projekty 7 sierpnia odbyła się konferencja prasowa, której tematem było omówienie perspektyw rozwoju spółki. Najnowsze serwisy wprowadzane przez Interia.pl to Fulmido.pl, Grosso, Gremia.net i Wyspy.
Copyright © 2007-2009seoteka