Wyszukiwarka
Szybki dostawca - Ford Transit Van SWB 130 KM
Dodał Administrator,
Laureat tegorocznej nagrody Van of the Year, choć nie zaskakuje szczególnie nowatorskimi rozwiązaniami w stosunku do swojego poprzednika (zaprezentowanego jedynie 5 lat temu


to jednak prezentuje zdecydowanie większą dojrzałość i funkcjonalność.

Największe zmiany w nowym Transicie zaszły we wnętrzu kabiny kierowcy, w której ulokowano nową, dużo bardziej ergonomiczną deskę rozdzielczą. Do uszu kierowcy dobiega też mniej hałasów z zewnątrz, zwłaszcza spod maski silnika. Tam, pracują zmodernizowane jednostki wysokoprężne o pojemności 2,2 litra i mocy 85,110 i 130 KM (odpowiednio 250, 285 i 310 Nm maksymalnego momentu obrotowego) przy aucie z napędem na oś przednią, i 2,4 litrowych silników o mocach 100, 115 i 140 KM (285, 320 i 375 Nm) w samochodach tylnonapędowych. Montowane są one wzdłużnie i współpracują z 6- biegową przekładnią (z wyjątkiem najsłabszej wersji 100-konnej, która ma skrzynię 5-biegową). Dualizm wyboru napędów pozostaje wyróżnikiem Forda w świecie przednionapędowych dostawczaków. Transit występuje w obu opcjach, zarówno z napędem na koła przednie, jak i tylne, również w wersji z nadwoziem typu furgon. Co prawda tylny napęd wiąże się z wyżej poprowadzoną podłogą, ale przy dużym obciążeniu pojazdu właściwości trakcyjne są zdecydowanie lepsze. Dostępna jest też wersja 4x4, ale to już niejako inna klasa cenowa i funkcjonalna.

Jak to we współczesnym świecie samochodów dostawczych, w przypadku Transita ciężko zliczyć wszystkie dostępne wersje i warianty podwozia i zabudowy. Są pojazdy osobowe, są podwozia z pojedynczą i podwójną kabiną, ale podstawową wersją samochodu dostawczego pozostaje zamknięty furgon, ale i tu wybór opcji i rodzajów jest dość szeroki. Dostępne są trzy długości rozstawów osi, cztery długości nadwozia (wersja z najdłuższym rozstawem osi może mieć dodatkowo przedłużony zwis tylny) i trzy wysokości dachu. Daje to w efekcie szeroki przekrój możliwości ładunkowych. Użytkowa przestrzeń ładunkowa furgonu może liczyć od 2,58 do 4,12, wysokość od 1,33 do 1,95 m. Daje to zakres kubatury od 5,19 od 12,3 m3, przy ładowności od 995 do 2178 kg (w wersji o dmc 4,25 t). Tak szeroki zakres wymiarów i możliwości pozwala niemal każdemu użytkownikowi na właściwe dobranie pojazdu do specyfiki pracy i stawianych przed samochodem zadań.

 

Więcej na motofirma.pl








WARTO PRZECZYTAĆ
  • Preferencja płynności - teoria Keynesa J. M. Keynes przedstawił swoją teorię pieniadza, zwaną teorią preferencji płynności,
  • Energia wiatrowa Wiatr jako niewyczerpywalne źródło czystej ekologicznie energii znajduje coraz szersze zastosowanie i cieszy się coraz większym poparciem społecznym
  • Koenzym Q10 Wiadomości o tym ważnym dla organizmu ludzkiego związku czerpie się głównie z pierwotnych badań Petera Mitchella. Ten angielski naukowiec za swoje odkrycia dostał nagrodę Nobla w 1978 roku.
  • Imprezy integracyjne Integracja pracujących ze sobą ludzi jest niezwykle ważna i możemy nie zdawać sobie sprawy z tego, w jak ogromnym stopniu przekłada się na wyniki
NEWSY
Copyright © 2007-2009seoteka