Dodał Administrator,
Kiedy w zasięgu wzroku pojawi się samochód z rumakiem na masce, możesz być pewien ulicznych zamieszek. Ferrari to agresor, którego nie powinno się puszczać bez kagańca.
Co się dzieje, jeśli wciśniesz do oporu pedał gazu w samochodzie, pod którego maską drzemie 400 KM? Kiedy byłem chłopcem, auta słynnej włoskiej marki jawiły mi się jako coś nieziemskiego. Dziecięca wyobraźnia podsycana ceną i osiągami tworzyła obraz pojazdu doskonałego, budowanego z użyciem kosmicznych technologii. Jakie naprawdę jest Ferrari? Przyszła pora na konfrontację dziecięcych marzeń z rzeczywistością.
Pieniądze to nie wszystko
Słoneczny poranek, dojeżdżamy do Wiesbaden niedaleko Frankfurtu, tam mieści się siedziba Imola Racing. Jestem spokojny, mimo że za chwilę będę jeździł Ferrari, i to rasowanym. Nawigacja naprowadza nas na niewielki, dobrze zakamuflowany budynek. Jeśli ktoś szuka tej firmy, to i tak ją znajdzie. W tym wypadku proste chwyty reklamowe się nie sprawdzają. Rasowanie takiego auta to usługa dla wybrańców. Włoska marka nieodłącznie wiąże się z dumą, by nie powiedzieć zarozumiałością. Nie wystarczy być bogatym, by stać się właścicielem takiego cacka. Podczas podróży do Wiesbaden poznaliśmy uroki kupowania Ferrari. Zarozumialcy gaszeni są na progu salonu. Jeśli nie znasz zasad, jesteś ignorowany. Na pytanie: "Czy mogę kupić ten czerwony?", usłyszysz: "Nie ma". Nie da się po prostu wejść do dilera, wyjąć kartę, zapłacić i wyjechać nowym Ferrari. Na te auta trzeba czekać rok, a może dłużej. To towar deficytowy i takie jest założenie firmy. Właściciele samochodów z Maranello śmieją się z kierowców Porsche, że oni jeżdżą autami dla ludu, których produkuje się na pęczki. Dilerzy Ferrari tak naprawdę nie muszą robić nic, by sprzedać wszystko na pniu. Już od pierwszych kontaktów z tą marką czujesz aurę snobizmu i wyjątkowości. Tej legendarnej otoczki zazdroszczą Włochom inne firmy motoryzacyjne. Takiej renomy nie da się wyrobić w ciągu paru lat, do tego potrzebne jest szlachetne pochodzenie.
Więcej na auto.gazeta.pl
- Żeński układ rozrodczy Układ rozrodczy kobiety produkuje komórki płciowe oraz ma za zadanie stworzenie warunków do zapłodnienia i rozwoju zarodka a po osiągnięciu przez płód dojrzałości do jego wydalenia.
- Architektura sieci 3G W rejonach wiata o małym zaludnieniu, tam gdzie nie została rozwinięta klasyczna sieć łączności połączenia będą zapewniać systemy satelitarne. Nie znaczy to wcale, że użytkownik...
- Białystok Białystok będący siedzibą władz wojewódzkich jest największą aglomeracją w rejonie Polski północno-wschodniej położoną nad rzeką Białą
- Stal - klasyfikacja i zastosowanie Stal – stop żelaza z węglem plastycznie obrobiony i plastycznie obrabialny o zawartości węgla nieprzekraczającej 2,06% co odpowiada granicznej rozpuszczalności węgla w żelazie
- Świeczki zapachowe i ozodbne - jaki mają na nas wpływ i jakie swiece wybierać.
- Lendon: Pożyczka internetowa za darmo - opinia i recenzja
- Wonga: Pożyczka za 10 zł - opinia i test
- Vivus: darmowa pożyczka w promocji (opinie, analizy i testy)
- Pożyczka Ekspreskasa w Ferratum Bank - nasza opinia
- Pożyczka Extraportfel - nasza opinia
- BGŻOptima - nietypowy internetowy rachunek oszczędnościowy
- Czarnogóra - kurorty w byłej Jugosławii
- Kiedy poczuje ciążę?
- Nowy serwis komputerowy w Krakowie specjalizujący się w produktach Apple
Kolastyna chce kupić Unicolor Grupa Kolastyna – jeden ze znanych polskich producentów kosmetyków – 2 lipca br. podpisała list intencyjny w sprawie ustalenia zasad negocjacji zakupu akcji spółki Unicolor SA.
Tania turystyka kosmiczna Amerykańscy specjaliści od lotów w kosmos opublikowali w \
Nowy system reklamy kontekstowej w Interia.pl Interia we współpracy z siecią reklamową ARBOmedia uruchomiła AdSearch - nowy system reklamy kontekstowej.