Wyszukiwarka
Coraz więcej pieniędzy na promocję w wyszukiwarkach
Dodał Administrator,
Działająca przy IAB Polska grupa robocza „Marketing w Wyszukiwarkach” określiła obraz rynku SEM w Polsce oraz perspektywy jego wzrostu. Na rozwój rynku marketingu w wyszukiwarkach wpływa


Wydatki na marketing w wyszukiwarkach są najszybciej rosnącym segmentem reklamy internetowej w Polsce. Z szacunków przygotowanych przez ekspertów IAB Polska wynika, że w 2006 wydatki na SEM wyniosły 60 mln złotych czyli 22 proc. wszystkich wydatków na reklamę w sieci.

Prognozy ekspertów zakładają, że w roku 2007 wydatki na SEM wzrosną o 83% i sięgną 110 mln złotych, a w 2008 rynek SEM w Polsce powinien być wart 190 mln złotych.
Działająca przy IAB Polska grupa robocza „Marketing w Wyszukiwarkach” określiła obraz rynku SEM w Polsce oraz perspektywy jego wzrostu. Na rozwój rynku marketingu w wyszukiwarkach wpływa przede wszystkim rosnące znaczenie wyszukiwarek jako sposobu docierania do informacji przez konsumentów.
Jednocześnie, użytkownicy polskiej sieci w dużym stopniu akceptują tę formę promocji. W efekcie następuje szybki wzrost liczby reklamodawców oraz budżetów przeznaczanych na tę formę reklamy.
Szacuje się, że w nadchodzącym roku największy wzrost odnotuje sektor małych i średnich przedsiębiorstw. Firmy te szukają metod promocji możliwych w ramach niewielkich budżetów marketingowych przy jednoczesnej wnikliwej analizie efektywności poniesionych wydatków.

Polskie MSP coraz chętniej alokują budżety na tę formę promocji przede wszystkim z uwagi na model rozliczenia, w którym płaci się jedynie za efekt w postaci kliknięcia. Nie bez znaczenia jest też bardzo niska bariera wejścia i stosunkowo niewielki koszt reklamy w wyszukiwarkach, a także możliwość stałego monitorowania rezultatów kampanii oraz dotarcia do właściwego grona odbiorców.

Więcej na webinside.pl








WARTO PRZECZYTAĆ
  • Globalizacja w turystyce Globalizacja - jest bardzo szerokim i złożonym procesem, mającym wpływ na wszystkie sfery naszego życia: ekonomiczną, społeczną, polityczną, kulturową itd. w skali ogólnoświatowej.
  • Formy pieniądza Pieniądz – współcześnie oznacza powszechnie akceptowalny instrument finansowy, za pomocą którego dokonuje się płatności za towary lub usługi oraz realizuje zobowiązania płatnicze.
  • Odpowiedzialność pracownika Odpowiedzialność, obowiązek ponoszenia przewidzianych przez przepisy prawne konsekwencji zachowania się własnego lub innych osób
  • Public Relations PR- dostarczanie społeczeństwu informacji, perswazja mająca na celu modyfikowanie postaw oraz usiłowanie zbliżenia postaw i działań instytucji do nastawienia klientów
NEWSY
  • Gdański samorząd wspiera finansowo służby mundurowe Gdański samorząd od wielu lat aktywnie wspiera finansowo powiatową administrację zespoloną – służby mundurowe. Dzięki środkom Urzędu Miejskiego zarówno gdańska Policja
  • Bezpieczny przesył danych w Windows Vista Specjalistyczny klient VPN IPSec Client od Funkwerk-EC zapewnia bezpieczny transfer danych w firmowej wirtualnej sieci prywatnej i jest kompatybilny z Windows Vista. Czy oby na pewno będzie można czuć
  • Eurostars - unijny program dla firm Program jest nastawiony na szybkie rezultaty oraz efekty rynkowe. Czas realizacji projektu badawczego nie może być dłuższy niż trzy lata, zaś wdrożenie produktu powinno nastąpić w trakcie
Copyright © 2007-2009seoteka