Wyszukiwarka
Inter Cars z JC Auto
Dodał Administrator,
Spółki Inter Cars i JC Auto, zajmujące się dystrybucją części samochodowych, podpisały porozumienie o połączeniu.


Połączenie będzie polegać na przeniesieniu całego majątku JC Auto na Inter Cars w zamian za akcje, które Inter Cars wyda akcjonariuszom JC Auto. Dzięki fuzji na europejskim rynku motoryzacyjnym wzmacnia się istotnie pozycja Inter Cars, który na przestrzeni 2-5 lat planuje stać się największym dystrybutorem części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych na Starym Kontynencie. Udział firmy w polskim rynku motoryzacyjnym wzrośnie w tym czasie do ponad 25 proc..

 Inter Cars nie zamierza obecnie zastępować marki JC Auto własnym logo. Znak firmowy JC Auto znajdzie się w Grupie Inter Cars i ma być kojarzony z ofertą części do samochodów japońskich i koreańskich. Podobnie sytuacja ma się z kadrą pracowniczą. Połączenie obu firm nie będzie miało żadnego wpływu na redukcję etatów w jakiejkolwiek ze Spółek.

 Zarząd Inter Cars szacuje, że efektem synergii wynikającym z połączenia obu firm będzie obniżenie kosztów działalności o kwotę 35 – 40 mln zł rocznie. Nastąpi to głównie poprzez ujednolicenie systemów informatycznych Inter Cars i JC Auto. Proces ten będzie ułatwiony, ponieważ obie firmy pracują w oparciu o ten sam system komputerowy.

 Kolejnymi efektami synergii będzie optymalizacja procesów logistycznych, zwiększenie wydajności obu sieci dystrybucji, lepsze wykorzystanie powierzchni magazynowej, a także skrócenie czasu dostaw towarów do klienta. Prowadzone będą również wspólne działania marketingowe dla dotychczasowych klientów obu firm.

 Nie bez znaczenia będzie również silniejsza pozycja negocjacyjna wobec dostawców. Wszystko to przełoży się nie tylko na dynamiczny wzrost obrotów, ale przede wszystkim na wzrost rentowności i zysku grupy Inter Cars.

 

Więcej na motofakty.pl








WARTO PRZECZYTAĆ
  • Znaczenie informacji Rola informacji we swpółczenych formach inwestowania. Znaczenie wiadomości w aspelcie globalizacji gospodarki światowej.
  • Pożyczka Ekspreskasa w Ferratum Bank - nasza opinia Firmy pożyczkowe działają często pod wieloma markami. Strategia ta ma na calu poszerzanie rynku, czy manipulacje i zmylanie klientów?
  • Witamina E Witamina E powstaje tylko w roślinach. Zwierzęta jej nie syntetyzują. Jej naturalnym dostawcą są kiełki pszenicy, całe zboża, zielone warzywa liściaste jak sałata, szpinak oraz kapusta (luniaa)
  • Telepraca jako nowa forma zatrudnienia Telepraca to nowa forma świadczenia pracy, której powstanie jest wynikiem rozwoju technologii oraz nowych form komunikacji.
NEWSY
  • Gadu-Gadu uruchamia kolejne komunikatory Strategia uruchamiania komunikatorów przez Gadu-Gadu na rynkach zagranicznych zakłada ich dostosowanie do warunków lokalnych.
  • Google: targetowanie ma swoje granice Google chce, aby jego reklamy były jak najlepiej dostosowane do preferencji użytkownika. Zaznacza jednak, że nie popiera tworzenia jednego profilu na bazie różnych zachowań użytkownika w sieci.
  • Satelitarna fuzja we Francji Francuski koncern zbrojeniowy Thales przejmuje biznes satelitarny od koncernu telekomunikacyjnego Alcatel.
Copyright © 2007-2009seoteka