Wyszukiwarka
Google: targetowanie ma swoje granice
Dodał Administrator,
Google chce, aby jego reklamy były jak najlepiej dostosowane do preferencji użytkownika. Zaznacza jednak, że nie popiera tworzenia jednego profilu na bazie różnych zachowań użytkownika w sieci.


Na swojej metodzie dostosowywania reklam do słów wpisywanych przez internautów w wyszukiwarkę internetowy gigant zarobi w tym roku ok. 16 mld dol. Trzyma się więc sprawdzonej metody i nie zamierza budować pogłębionych profili użytkowników. Zamiast tego planuje śledzić różne słowa wpisywane w wyszukiwarkę podczas konkretnej sesji.

Obecnie Google pracuje nad nową metodą, która dostarcza reklam mających związek nie tylko z jednym wyrażeniem wpisywanym przez internautę, ale także z poprzednimi terminami, które wpisywał.

I tak np. gdy użytkownik wpisuje "wakacje Włochy", a następnie - "pogoda" Google połączy wszystkie terminy i obok rezultatów pojawią się reklamy dotyczące warunków pogodowych we Włoszech.

Google twierdzi, że jest bardzo ostrożny wobec metod, które mogą naruszać prywatność, takich jak targeting behawioralny. - Nic nie przechowujemy, nic nie zapamiętujemy. Wszystko dzieje się w czasie trwania jednej sesji - zapewnia Susan Wojcicki, wiceprezes Google.

Więcej na mediarun.pl








WARTO PRZECZYTAĆ
  • Polska wschodnia Polska Wschodnia wyróżnia się bogactwem lokalnych obyczajów oraz dziedzictwem przeszłości, znajdującym wyraz w dużej ilości zabytków i miejsc pamięci narodowej.
  • Witamina E – eliksir młodości Obecnie witamina E to najbardziej popularna spośród wszystkich witamin stosowanych w kosmetyce. Można ją spotkać w recepturze niemal każdego kosmetyku zarówno do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów
  • Świadczenia z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych Osoby, które uległy wypadkowi przy pracy albo chorobie zawodowej, mają prawo do świadczeń wypadkowych, które wypłacane są przez ZUS z tzw. ubezpieczenia wypadkowego.
  • Radiofonia Radiofonia to dział radiokomunikacji zajmujący się zorganizowanym rozpowszechnianiem programów dźwiękowych (fonicznych), obejmujących audycje informacyjne, rozrywkowe, dydaktyczne, reklamowe
NEWSY
Copyright © 2007-2009seoteka