Wyszukiwarka
Google: targetowanie ma swoje granice
Dodał Administrator,
Google chce, aby jego reklamy były jak najlepiej dostosowane do preferencji użytkownika. Zaznacza jednak, że nie popiera tworzenia jednego profilu na bazie różnych zachowań użytkownika w sieci.


Na swojej metodzie dostosowywania reklam do słów wpisywanych przez internautów w wyszukiwarkę internetowy gigant zarobi w tym roku ok. 16 mld dol. Trzyma się więc sprawdzonej metody i nie zamierza budować pogłębionych profili użytkowników. Zamiast tego planuje śledzić różne słowa wpisywane w wyszukiwarkę podczas konkretnej sesji.

Obecnie Google pracuje nad nową metodą, która dostarcza reklam mających związek nie tylko z jednym wyrażeniem wpisywanym przez internautę, ale także z poprzednimi terminami, które wpisywał.

I tak np. gdy użytkownik wpisuje "wakacje Włochy", a następnie - "pogoda" Google połączy wszystkie terminy i obok rezultatów pojawią się reklamy dotyczące warunków pogodowych we Włoszech.

Google twierdzi, że jest bardzo ostrożny wobec metod, które mogą naruszać prywatność, takich jak targeting behawioralny. - Nic nie przechowujemy, nic nie zapamiętujemy. Wszystko dzieje się w czasie trwania jednej sesji - zapewnia Susan Wojcicki, wiceprezes Google.

Więcej na mediarun.pl








WARTO PRZECZYTAĆ
  • Obróbka zdjęć Artykuł opisujący tagie zagadnmeinia z fotografii jak obóbka zdjęć obiektywy czy też sama fotografia cyfrowa i analogowa.
  • Odnawialne źródła energii w Polsce Potencjał techniczny odnawialnych źródeł energii w Polsce szacuje się na 3.850 PJ rocznie. Stanowi to prawie 90% zapotrzebowania na energię
  • Mobbing Mobbing to rodzaj terroru psychicznego ze strony pracodawcy, przełożonego, lub grupy pracowników, skierowany przeciwko jednemu pracownikowi lub wyodrębnionej grupie pracowników
  • Zatrucie ołowiem MMetale są w środowisku bardzo rozpowszechnione. W rudach i skalach górotworu występują najczęściej w postaci tlenków.
NEWSY
  • Fiat Bravo Bravo to jedna z bardziej genialnych nazw w historii motoryzacji. Nacechowana pozytywnie już raz przyniosła szczęście Fiatowi w postaci tytułu Car Of The Year.
  • RMF FM - muzyka najlepsza pod słońcem 21 czerwca zaczyna się lato a już dzień później ma premierę najlepsza składanka tegorocznych wakacji ! RMF FM – muzyka najlepsza pod słońcem to dwie płyty przebojów z anteny radia RMF FM.
  • Spektakularne Prezentacje Artystyczne 2007 Spektakularne Prezentacje Artystyczne - cykliczne prezentacje najciekawszych zjawisk we współczesnej kulturze. Celem programu jest przybliżanie tego, co najbardziej istotne i interesujące w sztuce.
Copyright © 2007-2009seoteka