Wyszukiwarka
Wydajemy ma這 na artyku造 higieny osobistej
Doda Administrator,
Ponad po這wa Polak闚 najcz窷ciej kupuje proszki i p造ny do prania w hipermarketach. W Czechach i na S這wacji przewaga tego kana逝 dystrybucji nie jest a tak zdecydowana.


Tam wi璚ej do powiedzenia maj supermarkety. Po p造n czy proszek do prania do sklepu chemiczno-kosmetycznego regularnie chodzi jedynie czterech na stu mieszka鎍ów naszego kraju. Statystyczne gospodarstwo domowe wydaje na artyku造 spo篡wcze i artyku造 higieny osobistej 682 z rocznie. To wci捫 ponad 3 razy mniej ni np. w Irlandii czy Norwegii, gdzie wydatki gospodarstw domowych na ten cel wynosz odpowiednio 548 i 536 euro rocznie. Takie rezultaty przynosi najnowsze badanie firmy Nielsen – ShopperTrends 2007.
Wynika z niego równie, 瞠 Polacy lubi promocje. Co trzeci klient korzysta z nich, jednak musz dotyczy ulubionej marki. Ciekaw prawid這wo嗆 mo積a zaobserwowa w hipermarketach. Dotyczy ona marek w豉snych. Od jakiego czasu wyra幡ie trac one na znaczeniu.
Mo瞠 to wskazywa na wyczerpywanie si dotychczasowej formu造 private labels, funkcjonuj帷ych w zdecydowanej wi瘯szo軼i przypadków jako artyku造 pierwszej ceny. Je瞠li chodzi o koszyk produktów chemicznych, warto軼iowy udzia marek w豉snych zmniejszy si w ci庵u minionego roku z 5,6 do 4,8 proc. Wci捫 65 proc. ankietowanych twierdzi, 瞠 jako嗆 artykuów private labels odbiega od jako軼i ich markowych odpowiedników. (gsz)

Wi璚ej na wiadomoscikosmetyczne.pl 








WARTO PRZECZYTA
  • Powszechne uw豉szczenie Projektowana ustawa o powszechnym uw豉szczeniu ma sta si fundamentem oraz osi orientuj帷 dla pakietu przysz造ch szczeg馧owych akt闚 prawnych
  • Wizja Polski do roku 2015 Spo貫cze雟two polskie oczekuje zmian, kt鏎e doprowadz do wzrostu standardu 篡cia. Temu celowi ma s逝篡 polityka rozwojowa pa雟twa.
  • Projekt sieci lokalnej Sie lokalna (Local Area Network st康 u篡wany tak瞠 w j瞛yku polskim skr鏒 LAN) najmniej rozleg豉 posta sieci komputerowej, zazwyczaj ogranicza si do jednego budynku lub kilku pobliskich budynk闚
  • Komputery a systemy sieciowe Aby zrozumie, jak rol odgrywaj komputery w systemach sieciowych, rozwa禦y Internet. Internet jest wa積ym zasobem, istotnym w funkcjonowaniu biznesu, przemys逝 i szkolnictwa
NEWSY
  • KISS - odtwarzacz sieciowy KiSS 1600 Veracomp wprowadzi do sprzeda篡 odtwarzacz sieciowy high definition - KiSS 1600. Model ten umo磧iwia odczyt materia逝 w najwy窺zych rozdzielczo軼iach nie tylko z p造t umieszczanych w nap璠zie,
  • Gadu-Gadu uruchamia kolejne komunikatory Strategia uruchamiania komunikator闚 przez Gadu-Gadu na rynkach zagranicznych zak豉da ich dostosowanie do warunk闚 lokalnych.
  • Mitsubishi Concept-cX Siedemdziesi徠 lat do鈍iadcze koncernu Mitsubishi Motors Corporation w opracowywaniu system闚 nap璠u na 4 ko豉, daje niespotykane korzy軼i w zakresie aktywnego bezpiecze雟twa na drodze.
Copyright © 2007-2009seoteka