Wyszukiwarka
Wydajemy ma³o na artyku³y higieny osobistej
Doda³ Administrator,
Ponad po³owa Polaków najczê¶ciej kupuje proszki i p³yny do prania w hipermarketach. W Czechach i na S³owacji przewaga tego kana³u dystrybucji nie jest a¿ tak zdecydowana.


Tam wiêcej do powiedzenia maj± supermarkety. Po p³yn czy proszek do prania do sklepu chemiczno-kosmetycznego regularnie chodzi jedynie czterech na stu mieszkañców naszego kraju. Statystyczne gospodarstwo domowe wydaje na artyku³y spo¿ywcze i artyku³y higieny osobistej 682 z³ rocznie. To wci±¿ ponad 3 razy mniej ni¿ np. w Irlandii czy Norwegii, gdzie wydatki gospodarstw domowych na ten cel wynosz± odpowiednio 548 i 536 euro rocznie. Takie rezultaty przynosi najnowsze badanie firmy Nielsen – ShopperTrends 2007.
Wynika z niego równie¿, ¿e Polacy lubi± promocje. Co trzeci klient korzysta z nich, jednak musz± dotyczyæ ulubionej marki. Ciekaw± prawid³owo¶æ mo¿na zaobserwowaæ w hipermarketach. Dotyczy ona marek w³asnych. Od jakiego¶ czasu wyra¼nie trac± one na znaczeniu.
Mo¿e to wskazywaæ na wyczerpywanie siê dotychczasowej formu³y private labels, funkcjonuj±cych w zdecydowanej wiêkszo¶ci przypadków jako artyku³y pierwszej ceny. Je¿eli chodzi o koszyk produktów chemicznych, warto¶ciowy udzia³ marek w³asnych zmniejszy³ siê w ci±gu minionego roku z 5,6 do 4,8 proc. Wci±¿ 65 proc. ankietowanych twierdzi, ¿e jako¶æ artyku³ów private labels odbiega od jako¶ci ich markowych odpowiedników. (gsz)

Wiêcej na wiadomoscikosmetyczne.pl 








WARTO PRZECZYTAÆ
  • GPRS i HSCSD Obecne telefony umo¿liwiaj± transmisjê GPRS wykorzystuj±c od 2 do 3 kana³ów, co daje maksymalne prêdko¶ci transmisji odpowiednio 26,8 kbit/s i 40,2 kbit/s.
  • Powszechne uw³aszczenie Projektowana ustawa o powszechnym uw³aszczeniu ma staæ siê fundamentem oraz osi± orientuj±c± dla pakietu przysz³ych szczegó³owych aktów prawnych
  • Tunele i prze³êcze w Alpach Budowa dróg przez góry a zw³aszcza przez prze³êcze alpejskie by³a zadaniem nie³atwym. Jednak¿e ich budowê rozpoczêli ju¿ staro¿ytni rzymianie.
  • Wsparcie zagraniczne dla Polski wschodniej Szczególnie korzystnie Polska Wschodnia zosta³a potraktowana w programie PHARE SSG, którego ¶rodki by³y pocz±tkowo kierowane tylko do wybranych województw
NEWSY
Copyright © 2007-2009seoteka