Wyszukiwarka
Wydajemy ma這 na artyku造 higieny osobistej
Doda Administrator,
Ponad po這wa Polak闚 najcz窷ciej kupuje proszki i p造ny do prania w hipermarketach. W Czechach i na S這wacji przewaga tego kana逝 dystrybucji nie jest a tak zdecydowana.


Tam wi璚ej do powiedzenia maj supermarkety. Po p造n czy proszek do prania do sklepu chemiczno-kosmetycznego regularnie chodzi jedynie czterech na stu mieszka鎍ów naszego kraju. Statystyczne gospodarstwo domowe wydaje na artyku造 spo篡wcze i artyku造 higieny osobistej 682 z rocznie. To wci捫 ponad 3 razy mniej ni np. w Irlandii czy Norwegii, gdzie wydatki gospodarstw domowych na ten cel wynosz odpowiednio 548 i 536 euro rocznie. Takie rezultaty przynosi najnowsze badanie firmy Nielsen – ShopperTrends 2007.
Wynika z niego równie, 瞠 Polacy lubi promocje. Co trzeci klient korzysta z nich, jednak musz dotyczy ulubionej marki. Ciekaw prawid這wo嗆 mo積a zaobserwowa w hipermarketach. Dotyczy ona marek w豉snych. Od jakiego czasu wyra幡ie trac one na znaczeniu.
Mo瞠 to wskazywa na wyczerpywanie si dotychczasowej formu造 private labels, funkcjonuj帷ych w zdecydowanej wi瘯szo軼i przypadków jako artyku造 pierwszej ceny. Je瞠li chodzi o koszyk produktów chemicznych, warto軼iowy udzia marek w豉snych zmniejszy si w ci庵u minionego roku z 5,6 do 4,8 proc. Wci捫 65 proc. ankietowanych twierdzi, 瞠 jako嗆 artykuów private labels odbiega od jako軼i ich markowych odpowiedników. (gsz)

Wi璚ej na wiadomoscikosmetyczne.pl 








WARTO PRZECZYTA
  • Kultura Kultura nierozerwalnie zwi您ana jest z cz這wiekiem, a tym samym odr騜nia go od innych organizm闚. Jest po鈔ednikiem mi璠zy lud幟i a 鈔odowiskiem, w kt鏎ym 篡j.
  • Telewizja internetowa Istnieje wiele system闚 u篡wanych do transmisji sygna逝 telewizyjnego w Internecie – zaliczy do nich mo積a m.in.: Windows Media, RealVideo, MPEG-4, Macromedia Flash 8 Video, NSV oraz Theora.
  • System Eures EURES (EURopean Employment Services - Europejskie S逝瘺y Zatrudnienia), jest sieci wsp馧pracy publicznych s逝瘺 zatrudnienia i ich partner闚 na rynku pracy
  • GSM - s這wnik IMEI (International Mobile Equipment Identificator) jest to niepowtarzalny numer identyfikuj帷y ka盥y telefon GSM. Numer ten mo積a wy鈍ietli w ka盥ym telefonie po wybraniu sekwencji *#06#.
NEWSY
  • Zaproszenie na wystaw IBRA’09 W dniach 6 - 10 maja 2009 w Essen odb璠zie si Mi璠zynarodowa Wystawa Filatelistyczna pod patronatem FEPA i auspicjami FIP - IBRA’09 po陰czona z wystaw krajow I stopnia NAPOSTA 2009
  • Nowy system reklamy kontekstowej w Interia.pl Interia we wsp馧pracy z sieci reklamow ARBOmedia uruchomi豉 AdSearch - nowy system reklamy kontekstowej.
  • Peugeot 407 Po o鄉iu latach obecno軼i na rynku model 406 przechodzi do historii. W jego miejsce wiosn przysz貫go roku Peugeot wprowadzi \
Copyright © 2007-2009seoteka