Wyszukiwarka
Polacy nie ufają biurom turystycznym !
Dodał Administrator,
Polacy nie ufają biurom turystycznym, a na wycieczki zagraniczne przeznaczają trzy razy mniej pieniędzy niż Węgrzy czy Estończycy i aż osiem razy mniej niż Niemcy


to wyniki ostatnio upublicznionego badania TNS OBOP przeprowadzonych na zlecenie Lufthansa City Center Grupa Polska.

Zgodnie z OPOBem, Polacy wydają na wyjazdy zagraniczne istotnie mniej niż mieszkańcy większości krajów Europy Środkowo-Wschodniej, którzy mają podobne dochodu. I tak: wydatki Węgrów na turystykę wyjazdową są 3 razy wyższe niż Polaków, Czechów zaś ponad 2 razy wyższe.

Chaos informacyjny obniża popyt na wycieczki

Ciekawostką jest fakt, iż 33% Polaków uważa, że główną przyczyną nie kupowania wycieczek zagranicznych jest niewystarczający zasób informacji na temat podróżowania. Turyści nie wiedzą jak spośród wielu ofert wybrać tą pasującą do upodobań, bezpieczną i w atrakcyjnej cenie. Badania wykazały, iż prawie połowa osób z wyższym wykształceniem deklaruje, że ma takie trudności. Zgodnie z wynikami badań tylko 11% Polaków nie ma problemu z wyborem optymalnej wycieczki spośród bogactwa ofert turystycznych dostępnych na rynku. Dotyczy to również osób z wyższym wykształceniem, kierowników i specjalistów oraz mieszkańców dużych miast, którzy często nie wiedzą w jaki sposób wybrać wycieczkę, tak by w rzeczywistości spełniała ich oczekiwania, na co zwracać uwagę podpisując umowę z organizatorem oraz gdzie się zgłosić i jak wyegzekwować zadośćuczynienie, jeśli biuro nie wywiązało się z podjętych zobowiązań.

Dodatkowo, Polacy obawiają się Internetu, jako narzędzia ułatwiającego wybór oferty turystycznej. Tylko 6% badanych oświadczyło, iż zdecydowałoby się na zakup wycieczki lub biletu lotniczego on-line.

Więcej na tur-info.pl 

 








WARTO PRZECZYTAĆ
  • Rodzaje przestępczości bankowej Przez pojęcie przestępczość przeciwbankowa należy rozumieć te rodzaje przestępstw, które zostały popełnione w związku z wykonywaniem przez bank czynności przewidzianych w prawie bankowym.
  • Japonia Wyspiarskie położenie Kraju Wschodzącego Słońca i związane z tym geograficzne odseparowanie w zasadniczy sposób determinowało trwającą przez stulecia izolację kulturową, zakończoną w połowie XIX w.
  • Przezwyciężanie dysleksji i trudności w nauce dzięki nowoczesnej technologii Dysleksja jest jedną z najczęstszych przyczyn trudności w uczeniu się u dzieci i wielu dorosłych, utrudnia czytanie, pisanie, wymowę i przyswajanie zasad ortografii.
  • Zarządzanie bezpieczeństwem danych w firmie Większość firm w dzisiejszych czasach posiada plan zachowywania informacji i ich odtwarzania wraz z odpowiednimi procesami
NEWSY
  • Latające elektrownie Większość znanych dotychczas nowoczesnych sposobów pozyskiwania energii na dużą skalę związanych jest z ziemią. Dlaczego nikt nie wpadł na pomysł, żeby szukać jej na dużych wysokościach?
  • Coraz więcej pieniędzy na promocję w wyszukiwarkach Działająca przy IAB Polska grupa robocza „Marketing w Wyszukiwarkach” określiła obraz rynku SEM w Polsce oraz perspektywy jego wzrostu. Na rozwój rynku marketingu w wyszukiwarkach wpływa
  • Ponad 2,5 miliona stron internetowych z europejskim adresem .eu Po roku funkcjonowania domeny .eu w internecie na europejski adres zdecydowało się ponad 2,5 mln firm i osób prywatnych, w tym ponad 82 tys. z Polski.
Copyright © 2007-2009seoteka