Wyszukiwarka
2011: rynek mediów i rozrywki będzie warty 2 bln USD
Dodał Administrator,
Jak wynika z raportu PricewaterhouseCoopers "Global Entertainment and Media Outlook 2007-2011", w ciągu następnych pięciu lat prawie połowa wzrostu na rynku mediów i rozrywki będzie
generowana przez technologie internetowe i bezprzewodowe, w tym dystrybucja programów TV i gry wideo.
W 2006 r. wartość rynku mediów i rozrywki wyniosła 1,4 bln USD. Analitycy PricewaterhouseCoopers przewidują jego średnioroczny wzrost do 2011 r. na poziomie 6,4%. Ich zdaniem jednak tradycyjne kanały dystrybucji treści przez najbliższe pięć lat wciąż będą generować większość obrotów na rynku. Choć głównymi czynnikami wzrostu będą rozwój technologii cyfrowych i dostępu do Internetu (wzrost dwucyfrowy).
Zdaniem PricewaterhouseCoopers, znaczny wzrost nastąpi w segmencie dystrybucji programów telewizyjnych na urządzenia mobilne. W 2011 r. przewidywany poziom wydatków tego segmentu osiągnie w skali globalnej 6,5 mld USD w porównaniu z zaledwie 26 mln USD w zeszłym roku. Eksperci przewidują, że za pięć lat wydatki związane z dystrybucją rozrywki i mediów na platformach konwergentnych - łączących funkcje komputera, telefonu i telewizora - będą stanowiły ponad połowę wydatków na rozrywkę i media. PricewaterhouseCoopers przewiduje dwucyfrowy wzrost wydatków na produkty cyfrowe i mobilne. Na koniec okresu prognostycznego wyniosą one 153 mld USD.
Internet i media cyfrowe
Internet pozostanie najszybciej rozwijającym się medium reklamowym (wzrost ok. 18,3% rocznie), co pozwoli mu osiągnąć wartość 73 mld USD. Segment reklamy internetowej w 2011 r. będzie stanowić 14% rynku reklamy ogółem. Globalne wydatki na reklamę w okresie objętym raportem wzrastać będą w tempie ok. 5% rocznie - z 407 mld USD w 2006 r. do 531 mld USD pięć lat później. Drugi pod względem wielkości wzrost (6,5% rocznie) odnotuje reklama zewnętrzna, a trzeci - telewizyjna (5,1%, 197 mld USD). Treści generowane przez użytkowników portali społecznościowych będą generować blisko 18,3% wzrostu przychodów z reklamy internetowej ogółem.
Więcej na computerworld.pl
W 2006 r. wartość rynku mediów i rozrywki wyniosła 1,4 bln USD. Analitycy PricewaterhouseCoopers przewidują jego średnioroczny wzrost do 2011 r. na poziomie 6,4%. Ich zdaniem jednak tradycyjne kanały dystrybucji treści przez najbliższe pięć lat wciąż będą generować większość obrotów na rynku. Choć głównymi czynnikami wzrostu będą rozwój technologii cyfrowych i dostępu do Internetu (wzrost dwucyfrowy).
Zdaniem PricewaterhouseCoopers, znaczny wzrost nastąpi w segmencie dystrybucji programów telewizyjnych na urządzenia mobilne. W 2011 r. przewidywany poziom wydatków tego segmentu osiągnie w skali globalnej 6,5 mld USD w porównaniu z zaledwie 26 mln USD w zeszłym roku. Eksperci przewidują, że za pięć lat wydatki związane z dystrybucją rozrywki i mediów na platformach konwergentnych - łączących funkcje komputera, telefonu i telewizora - będą stanowiły ponad połowę wydatków na rozrywkę i media. PricewaterhouseCoopers przewiduje dwucyfrowy wzrost wydatków na produkty cyfrowe i mobilne. Na koniec okresu prognostycznego wyniosą one 153 mld USD.
Internet i media cyfrowe
Internet pozostanie najszybciej rozwijającym się medium reklamowym (wzrost ok. 18,3% rocznie), co pozwoli mu osiągnąć wartość 73 mld USD. Segment reklamy internetowej w 2011 r. będzie stanowić 14% rynku reklamy ogółem. Globalne wydatki na reklamę w okresie objętym raportem wzrastać będą w tempie ok. 5% rocznie - z 407 mld USD w 2006 r. do 531 mld USD pięć lat później. Drugi pod względem wielkości wzrost (6,5% rocznie) odnotuje reklama zewnętrzna, a trzeci - telewizyjna (5,1%, 197 mld USD). Treści generowane przez użytkowników portali społecznościowych będą generować blisko 18,3% wzrostu przychodów z reklamy internetowej ogółem.
Więcej na computerworld.pl
WARTO PRZECZYTAĆ
- Zaburzenia łaknienia Odżywianie się jest jedną z niezbędnych czynności życiowych organizmu ludzkiego. Jednak zaburzenia łaknienia występujące u niektórych ludzi stanowią poważne zagrożenie dla równowagi
- Urządzenia sieciowe Sieć komputerowa - grupa komputerów lub innych urządzeń połączonych ze sobą w celu wymiany danych lub współdzielenia różnych zasobów,
- Architektura sieci 3G W rejonach wiata o małym zaludnieniu, tam gdzie nie została rozwinięta klasyczna sieć łączności połączenia będą zapewniać systemy satelitarne. Nie znaczy to wcale, że użytkownik...
- holandia Na wschodzie Holandia graniczy z Niemcami, na południowym zachodzie z Belgią, północno-zachodnie i północne granice kraju wyznacza wybrzeże Morza Północnego.
OSTATNIO DODANE
- Świeczki zapachowe i ozodbne - jaki mają na nas wpływ i jakie swiece wybierać.
- Lendon: Pożyczka internetowa za darmo - opinia i recenzja
- Wonga: Pożyczka za 10 zł - opinia i test
- Vivus: darmowa pożyczka w promocji (opinie, analizy i testy)
- Pożyczka Ekspreskasa w Ferratum Bank - nasza opinia
- Pożyczka Extraportfel - nasza opinia
- BGŻOptima - nietypowy internetowy rachunek oszczędnościowy
- Czarnogóra - kurorty w byłej Jugosławii
- Kiedy poczuje ciążę?
- Nowy serwis komputerowy w Krakowie specjalizujący się w produktach Apple
NEWSY
- Aktualności z rynku nieruchomości - sierpień 2007 W II kwartale 2007 r. po raz pierwszy od półtora roku odnotowano spadki cen mieszkań na rynku wtórnym:
- II Śląskie Targi Mieszkaniowe 13-14 października 2007 r., Hala Kapelusz.
- VII Ogólnopolskiego Seminarium Pośredników w Obrocie Nieruchomościami „WCZORAJ, DZIŚ I JUTRO POLSKIEGO POŚREDNICTWA”
Serwisy warte odwiedzenia
Mapa strony
Biznes i ekonomia :: Hobby :: Internet :: Komputery :: Kultura :: Muzyka :: Motoryzacja :: Nauka i technika :: Rozrywka :: Sport :: Telekomunikacja :: Turystyka :: Zdrowie i uroda :: Inne :: Edukacja :: Spoleczeństwo :: AGD RTV :: Radio i telewizja :: Nieruchomości ::