Wyszukiwarka
2011: rynek mediów i rozrywki będzie warty 2 bln USD
Dodał Administrator,
Jak wynika z raportu PricewaterhouseCoopers "Global Entertainment and Media Outlook 2007-2011", w ciągu następnych pięciu lat prawie połowa wzrostu na rynku mediów i rozrywki będzie


generowana przez technologie internetowe i bezprzewodowe, w tym dystrybucja programów TV i gry wideo.
W 2006 r. wartość rynku mediów i rozrywki wyniosła 1,4 bln USD. Analitycy PricewaterhouseCoopers przewidują jego średnioroczny wzrost do 2011 r. na poziomie 6,4%. Ich zdaniem jednak tradycyjne kanały dystrybucji treści przez najbliższe pięć lat wciąż będą generować większość obrotów na rynku. Choć głównymi czynnikami wzrostu będą rozwój technologii cyfrowych i dostępu do Internetu (wzrost dwucyfrowy).
Zdaniem PricewaterhouseCoopers, znaczny wzrost nastąpi w segmencie dystrybucji programów telewizyjnych na urządzenia mobilne. W 2011 r. przewidywany poziom wydatków tego segmentu osiągnie w skali globalnej 6,5 mld USD w porównaniu z zaledwie 26 mln USD w zeszłym roku. Eksperci przewidują, że za pięć lat wydatki związane z dystrybucją rozrywki i mediów na platformach konwergentnych - łączących funkcje komputera, telefonu i telewizora - będą stanowiły ponad połowę wydatków na rozrywkę i media. PricewaterhouseCoopers przewiduje dwucyfrowy wzrost wydatków na produkty cyfrowe i mobilne. Na koniec okresu prognostycznego wyniosą one 153 mld USD.
Internet i media cyfrowe
Internet pozostanie najszybciej rozwijającym się medium reklamowym (wzrost ok. 18,3% rocznie), co pozwoli mu osiągnąć wartość 73 mld USD. Segment reklamy internetowej w 2011 r. będzie stanowić 14% rynku reklamy ogółem. Globalne wydatki na reklamę w okresie objętym raportem wzrastać będą w tempie ok. 5% rocznie - z 407 mld USD w 2006 r. do 531 mld USD pięć lat później. Drugi pod względem wielkości wzrost (6,5% rocznie) odnotuje reklama zewnętrzna, a trzeci - telewizyjna (5,1%, 197 mld USD). Treści generowane przez użytkowników portali społecznościowych będą generować blisko 18,3% wzrostu przychodów z reklamy internetowej ogółem.

Więcej na computerworld.pl








WARTO PRZECZYTAĆ
  • Układ Warszawski Wzrost nastrojów rewolucyjnych po wojnie stworzył ogromną możliwość przyciągnięcia w strefę wpływów Związku Radzieckiego wielu państw.
  • Zakup nieruchomości Chcąc zmienić, zakupić, wynająć mieszkanie, należy przede wszystkim wiedzieć, gdzie z problemem uderzyć, a więc posiadać ogólna orientację, gdzie szukać.
  • Obróbka zdjęć Artykuł opisujący tagie zagadnmeinia z fotografii jak obóbka zdjęć obiektywy czy też sama fotografia cyfrowa i analogowa.
  • Tworzyw sztucznych w budownictwie Tworzywa sztuczne zastępują w coraz większym stopniu tradycyjne materiały budowlane. Równocześnie tworzywa umożliwiają wykonywanie lżejszych konstrukcji oraz łatwość montażu
NEWSY
  • W RAJDZIE MAGURSKIM DEBIUTUJE NOWA ZAŁOGA Prace nad programem rajdowym Fiata Punto Super 2000 w Polsce trwały od kilku miesięcy. Dziś wiadomo już na pewno, że Maciej Lubiak i Sebastian Rozwadowski oficjalnie rozpoczynają starty w barwach
  • ICE może uratować Ci życie ICE - właśnie pod takim hasłem coraz więcej Polaków zapisuje w komórce numer osoby, do której ratownicy powinni zadzwonić w razie wypadku.
  • Mitsubishi Concept-cX Siedemdziesiąt lat doświadczeń koncernu Mitsubishi Motors Corporation w opracowywaniu systemów napędu na 4 koła, daje niespotykane korzyści w zakresie aktywnego bezpieczeństwa na drodze.
Copyright © 2007-2009seoteka