Wyszukiwarka
HTC S620
Dodał admin, 2008-07-24 Autor / Opracowanie: TK/2008
HTC S620 to smartfon oparty na systemie Windows Mobile 5 w języku polskim. Wyposażony został w klawiaturę QWERTY. Ma 2.4-calowy ekran o rozdzielczości 320x240 pikseli i 65 tys. kolorów


Pierwsze wrażenie wizualne jest takie, że urządzenie ma kształt gruszki. Jest to złudzenie spowodowane metalową płytką obiegającą klawiaturę i wyświetlacz. Jest ciężki, ale zapewne dlaŹtego, że konstrukcja jest solidna i powinna raczej dużo wytrzyŹmać (w trakcie testów ani specjalnie, ani przypadkowo na ziemi nie lądował).
Nie do końca najlepsze są klawisze. Niby wyraźnie oddzielone od siebie, ale trochę małe, więc trzeba trochę cierpliwości, żeby nauczyć się nie wciskać dwóch naraz. Urządzenie obsługuje ED-GE, WLAN 802.11 b/g, Bluetooth 2.0 z profilem A2DP (czyli możŹna podłączyć stereofoniczne słuchawki) oraz USB. Port USB, znajŹdujący się z dołu, chroniony gumką jest patentem HTC określaŹnym jako ExtUSB, czyli mini USB i gniazdo słuchawek w jednym. Wada tego jest taka, że innych na bardziej standardowym złączu nie podłączymy. Po połączeniu urządzenia przez port USB z komŹputerem zaczyna się proces ładowania bez względu na to, czy uruchomiony jest system operacyjny w komputerze. Nawigacja jest prosta, bo głównie tekstowa.
Aktualny tryb jest wyświetlany w prawym górnym rogu, podŹkreślenie oznacza tryb stały. Polskie literki wpiszemy wciskając klawisz SYM. Do poszczególnych klawiszy można przypisać kontakty lub funkcje. Mogą one mieć także znaczniki głosowe (czyli wybieranie głosowe). Wpisanymi znacznikami (głosowymi
numerycznymi) możemy zarządzać dzięki aplikacji Szybkie wyb. numerów w Start > Expert. Samo dodawanie znaczników znajduje się w Start>Menu. Dolne klawisze zostały przypisane przez producenta i oznaczone odpowiednimi piktogramami kaŹmery (oprócz trybu tekstowego), przeglądarki internetowej obsługi wiadomości (SMS, Outlooka, MMS).
Model ten jest zresztą przeznaczony przede wszystkim do komunikacji tekstowej (e-mail) ze względu na klawiaturę, duży szeroki ekran oraz obsługę technologii Microsoft Direct Push. Znajdzie zwłaszcza zastosowanie w firmach opartych na Exchange Server. Dzięki takiej konfiguracji można pracowŹnikom zdalnym przydzielać zadania do wykonania. Oprócz teŹgo mają stałe połączenie z kontem e-mail, a dzięki komunikatorowi MSN Messenger są on-line z firŹmą. W Polsce takie rozwiązania nie są jeszcze popularne, ale nawet w wersji: dostęp pracownika do skrzynki e-mail po POP3 (gdzie możemy ustalić określoŹny czas synchronizacji) i komunikacja przez Skype (który można doinstalować) są możliwe. Jako że do kontaktów moŹżemy przypisywać zdjęcia i są one synŹchronizowane z Outlookiem w obie strony, to SMS-y i maile będą z podobiŹzną danych osób
Po prawej stronie obudowy znajduje się dotykowy pasek, określony przez proŹducenta jako system JOGGR. Służy on do szybkiego poruszania się po listach, uruchomieniu Outlooka, przełączaniu uruchomionych aplikacji, regulowaniu głośności. Dzięki temu trzymając w praŹwej dłoni można obsługiwać urządzenie - przynajmniej według producenta - jedŹną ręką (w praktyce nie jest to wcale taŹkie łatwe). Funkcje tego paska można skonfigurować, tak by w pełni działał, służył tylko do regulacji głośności, lub był w ogóle wyłączony.
Nad wyświetlaczem, znajdują się dwie diody informacyjne - o połączeniu z sieŹcią GSM, ładowaniu, Bluetooth, sieci WLAN, ale nie informują o nieodebraŹnych połączeniach.
Z tyłu jest kamera cyfrowa o rozdzielŹczości 1.3 Mpx oraz lusterko do wykonyŹwania autoportretów. Aparat pracuje w trybie foto (1280x1024), zdjęć do konŹtaktów (480x640, 240x320, 120x160), sportowych (max. 640x480, 3-5 klatek w czasie ok. 1,5 sek), ujęć w ramkach, wideo i MMS Video (128x96, 176x144).








WARTO PRZECZYTAĆ
NEWSY
  • Valox - nowe tworzywo GE Plastics o mniejszej palności Koncern GE Plastics wprowadza dzisiaj nową rodzinę termoplastycznych tworzyw poliestrowych Valox o zmniejszonej palności. Pomogą one producentom i dostawcom urządzeń elektrycznych i elektronicznych
  • Pięciolecie Agito.pl Ostatnie 5 lat to dynamiczny rozwój e-commerce w Polsce. W 2002 roku dostęp do zasobów sieci miało tylko 17,72%2 Polaków. Internet jawił się jako nowe, nieznane i nie do końca bezpieczne medium.
  • Turystycze atrakcje za unijne pieniądze Stoimy przed unikalną szansą wypromowania nie tylko konkretnego regionu, ale także stworzenia markowych produktów, które przyciągną tysiące turystów krajowych i zagranicznych..
Copyright © 2007-2009seoteka