Wyszukiwarka
Turystycze atrakcje za unijne pieniądze
Dodał Administrator,
Stoimy przed unikalną szansą wypromowania nie tylko konkretnego regionu, ale także stworzenia markowych produktów, które przyciągną tysiące turystów krajowych i zagranicznych..


Średniowieczne grody, wsie europejskiego dziedzictwa, ponadregionalne trasy rowerowe - to przykłady turystycznych atrakcji, które powstały za unijne pieniądze. Obecnie w kraju z funduszy unijnych jest realizowanych ok. 2,8 tys. turystycznych projektów inwestycyjnych na łączną kwotę prawie 900 mln zł. To jednak wciąż niewiele, biorąc pod uwagę kwoty, jakie są do wzięcia na ten cel w latach 2007-2015. Na rozwój turystyki Bruksela przyznała nam aż 5,2 mld zł. To, jak zostaną wykorzystane te pieniądze, zależy wyłącznie od pomysłów. Czy przeznaczymy je wyłącznie na remonty zabytkowych kamieniczek i budowli, przebudowę parków, czy też właśnie dzięki nim nastąpi jakościowa zmiana na turystycznej mapie Polski. Stoimy przed unikalną szansą wypromowania nie tylko konkretnego regionu, ale także stworzenia markowych produktów, które przyciągną tysiące turystów krajowych i zagranicznych. Tę szansę wiele samorządów z powodzeniem już wykorzystuje. Jak ciekawe mają pomysły pokazała wczorajsza prezentacja w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego.

Więcej na: wiadomosci.nf.pl








WARTO PRZECZYTAĆ
  • Zasady urządzenia pomieszczeń i rządzeń higienicznych i sanitarnych Pomieszczenia higieniczno sanitarne powinny znajdować się w budynku, w którym odbywa się praca, albo w budynku połączonym z nim obudowanym przejściem,
  • Władze gminy Model samorządu terytorialnego przyjęty w Rzeczypospolitej najpierw w wyniku reformy gminnej z 1990 roku, a następnie reformy samorządowej z 1998 roku nawiązuje do wielu tradycji z czasów II RP
  • Rodzaje dostępu do Internetu Istnieje wiele sposobów na połączenie komputera z Inernetem. Różnią się one między sobą rozwiązaniem technicznym, prędkością połączenia oraz jego kosztem.
  • Pożyczka Ekspreskasa w Ferratum Bank - nasza opinia Firmy pożyczkowe działają często pod wieloma markami. Strategia ta ma na calu poszerzanie rynku, czy manipulacje i zmylanie klientów?
NEWSY
  • PR daje szansę firmie w Europie Polski przedsiębiorca może skorzystać z profesjonalnej pomocy dynamicznej ekipy składającej się z 25 narodowości, która zapewnia - w zależności od potrzeb - stałą obecność oferty firmy
  • ICE może uratować Ci życie ICE - właśnie pod takim hasłem coraz więcej Polaków zapisuje w komórce numer osoby, do której ratownicy powinni zadzwonić w razie wypadku.
  • Polska turystyka pielgrzymkowa kwitnie W 2006 roku 10 najpopularniejszych polskich sanktuariów odwiedziło prawie 11 milionów pielgrzymów. Chociaż sanktuaria słabo się reklamują to liczba turystów ciągle wzrasta - pisze Rzeczpospolita
Copyright © 2007-2009seoteka