Wyszukiwarka
Nowy system reklamy kontekstowej w Interia.pl
Dodał Administrator,
Interia we współpracy z siecią reklamową ARBOmedia uruchomiła AdSearch - nowy system reklamy kontekstowej.


Interia we współpracy z siecią reklamową ARBOmedia uruchomiła AdSearch - nowy system reklamy kontekstowej.

AdSearch to reklama wyświetlana w wyszukiwarce i katalogu Interia, jak i na stronach internetowych witryn sieci ARBOmedia, które jak mówią twórcy systemu, docierają do 90% polskich internautów.
AdSearch udostępnia szereg narzędzi służących do precyzyjnego targetowania reklam. Dwie z nich - targetowanie czasowe i capping - są nowościami niedostępnymi u konkurencji. Dzięki pierwszej z nich reklamodawca może określić dni tygodnia i godziny w jakich wyświetlana jest reklama. Capping umożliwia określenie ilości emisji reklam dla pojedynczego użytkownika.
AdSearch udostępnia także specjalną formę reklamy - w dowolnym artykule system oznacza słowa, pod którymi ukryta jest treść reklamowa - po najechaniu kursowem na słowo-link pokazuje się boks reklamowy.

Więcej na internetstandard.pl 






WARTO PRZECZYTAĆ
  • Dyskryminacja rasowa We wcześniejszych cywilizacjach nie znano rasizmu. Chociaż wielu starożytnych wierzyło, że ich społeczeństwo jest lepsze od innych, nie łączyli tych różnic z rasą czy kolorem skóry.
  • GPS - zasada działania Procedura obliczania pozycji początkowej rozpoczyna się od określenia widzialnych satelitów. Każdy odbiornik ma w pamięci wzorce kodów PRN wszystkich satelitów (bodajże są 34 kody).
  • Wyżyna Kielecko - Sandomierska Wyżyna Kielecko - Sandomierska jest jedną z kilku polskich krain geograficznych, których krajobrazy zalicza się do wyżynnych. Nie stanowi ona jednak jednolitego obszaru.
  • Wyświetlacze ciekłokrystaliczne We wskaźnikach wykorzystuje się struktury numeryczne, w których molekuły są ułożone równolegle i mogą poruszać się w kierunku swoich osi głównych oraz obracać wokół nich.
NEWSY
  • Eurostars - unijny program dla firm Program jest nastawiony na szybkie rezultaty oraz efekty rynkowe. Czas realizacji projektu badawczego nie może być dłuższy niż trzy lata, zaś wdrożenie produktu powinno nastąpić w trakcie
  • Nowy album Anoushki Shankar Anoushka Shankar i Karsh Kale – dwoje najbardziej utalentowanych wizjonerów współczesnej muzyki etnicznej w popularnym wydaniu - stworzyło wspólne dzieło, muzyczną podróż po różnych krainach.
  • Kolastyna chce kupić Unicolor Grupa Kolastyna – jeden ze znanych polskich producentów kosmetyków – 2 lipca br. podpisała list intencyjny w sprawie ustalenia zasad negocjacji zakupu akcji spółki Unicolor SA.
Copyright © 2007-2009seoteka