Wyszukiwarka
Nowy system reklamy kontekstowej w Interia.pl
Dodał Administrator,
Interia we współpracy z siecią reklamową ARBOmedia uruchomiła AdSearch - nowy system reklamy kontekstowej.


Interia we współpracy z siecią reklamową ARBOmedia uruchomiła AdSearch - nowy system reklamy kontekstowej.

AdSearch to reklama wyświetlana w wyszukiwarce i katalogu Interia, jak i na stronach internetowych witryn sieci ARBOmedia, które jak mówią twórcy systemu, docierają do 90% polskich internautów.
AdSearch udostępnia szereg narzędzi służących do precyzyjnego targetowania reklam. Dwie z nich - targetowanie czasowe i capping - są nowościami niedostępnymi u konkurencji. Dzięki pierwszej z nich reklamodawca może określić dni tygodnia i godziny w jakich wyświetlana jest reklama. Capping umożliwia określenie ilości emisji reklam dla pojedynczego użytkownika.
AdSearch udostępnia także specjalną formę reklamy - w dowolnym artykule system oznacza słowa, pod którymi ukryta jest treść reklamowa - po najechaniu kursowem na słowo-link pokazuje się boks reklamowy.

Więcej na internetstandard.pl 






WARTO PRZECZYTAĆ
  • Układ zasilania silników z zapłonem samoczynnym Silnik wysokoprężny, choć z wyglądu podobny do iskrowego, różni się od niego w sposób zdecydowany, zwłaszcza systemem zasilania i spalania paliwa.
  • Ewolucja systemów komórkowych Telefonia 2G w 1995r. otrzymała usprawnienia, tj. transmisja telefaksowa, interfejs komputerowy, usługi telekonferencyjne, czy identyfikacja abonenta za pomocą karty SIM.
  • Pętle w Pascalu i ich porównanie Pętla jest to instrukcja lub zestaw instrukcji do wykonania przez program pod określonym warunkiem. Jak sama nazwa wskazuje powtarza pewną czynność określoną ilość razy, działa dopóki... (Marcin D.)
  • Wizja Polski do roku 2015 Społeczeństwo polskie oczekuje zmian, które doprowadzą do wzrostu standardu życia. Temu celowi ma służyć polityka rozwojowa państwa.
NEWSY
Copyright © 2007-2009seoteka