Wyszukiwarka
Nowy system reklamy kontekstowej w Interia.pl
Dodał Administrator,
Interia we współpracy z siecią reklamową ARBOmedia uruchomiła AdSearch - nowy system reklamy kontekstowej.


Interia we współpracy z siecią reklamową ARBOmedia uruchomiła AdSearch - nowy system reklamy kontekstowej.

AdSearch to reklama wyświetlana w wyszukiwarce i katalogu Interia, jak i na stronach internetowych witryn sieci ARBOmedia, które jak mówią twórcy systemu, docierają do 90% polskich internautów.
AdSearch udostępnia szereg narzędzi służących do precyzyjnego targetowania reklam. Dwie z nich - targetowanie czasowe i capping - są nowościami niedostępnymi u konkurencji. Dzięki pierwszej z nich reklamodawca może określić dni tygodnia i godziny w jakich wyświetlana jest reklama. Capping umożliwia określenie ilości emisji reklam dla pojedynczego użytkownika.
AdSearch udostępnia także specjalną formę reklamy - w dowolnym artykule system oznacza słowa, pod którymi ukryta jest treść reklamowa - po najechaniu kursowem na słowo-link pokazuje się boks reklamowy.

Więcej na internetstandard.pl 






WARTO PRZECZYTAĆ
  • Machiavelli Myślicielem, który wyraził polityczne credo włoskiego humanizmu z największą pasją i determinacją, był Niccolo Machiayelli (1469 - 1527).
  • Uwarunkowania i rozwój kraju Po znacznym osłabieniu dynamiki wzrostu gospodarczego w latach 2001-2002, rok 2003, a szczególnie 2004, przyniosły wyraźną poprawę koniunktury.
  • UNIX System operacyjny Unix jest obok systemu MS-DOS i Windows jednym z najpopularniejszych obecnie systemów operacyjnych. Jest to system, który został napisany przez Kena Thompsona...
  • Wentylacja grawitacyjna Wentylacja grawitacyjna jest to wentylacja powodująca podciśnienie w pomieszczeniu, w którym ruch powietrza jest wywołany przez energię potencjalną mas powietrza i przez energię kinetyczną wiatru.
NEWSY
Copyright © 2007-2009seoteka