Wyszukiwarka
Technologia Ad - Blue
Dodał admin, 2008-03-15 Autor / Opracowanie: mis24
Jest to substancja która zrewolucjonizowała już europejski rynek transportu.

<  1  2  3  4  5  6  7    >


Jedną z najważniejszych producentów AdBlue? jest norweska firma Yara, w której 30% udziałów ma rząd norweski. Jest ona jednym z największych światowych producentów nawozów sztucznych i innych chemikaliów, w tym mocznika (2 mln ton rocznie) i dlatego jest również czołowym europejskim dostawcą AdBlue?. Firma jest właścicielem marki Air1, pod którą kryje się AdBlue? oraz różne sposoby jego dostawy i dystrybucji.

O pozycji marki Air1 świadczą podpisane porozumienia europejskie na dostawy AdBlue? dla czołowych producentów pojazdów ciężarowych: Iveco i Volvo.
Firma dostarcza AdBlue? z największych zakładów produkcji tego czynnika w Europie: w Brunsbuttel (Niemcy) i Sluiskil (Holandia). Dystrybucją AdBlue? zajmuje się firma Brenntag, która jest wyłącznym przedstawicielem Air1 w większości krajów europejskich oraz największym dystrybutorem substancji chemicznych w Europie. Proces dystrybucyjny tego nowego dla motoryzacji medium odbywa się dwukanałowo: przez bazy transportowe i za pośrednictwem koncernów paliwowych. Dla każdego z kanałów dystrybucji Air1 ma stosowne produkty, opakowania i urządzenia.
Popularny sposób dostawy AdBlue? w kanistrze 10 lub 18-litrowym powoli będzie zanikał z uwagi na koszty i powiększające się floty samochodów Euro 4 i 5. Taka ilość będzie traktowana jako zapas w sytuacjach awaryjnych, który kierowca powinien mieć zawsze w samochodzie.

W zakresie dystrybucji przez koncerny paliwowe, Yara Poland współpracuje z BP, Statoil, Shell, Lukoil/Conoco oraz IDS-Q8. Tutaj oferowane są zupełnie inne urządzenia: kontenerowe z ogrzewaniem, przeznaczone do znacznie bardziej intensywnej eksploatacji na stacjach paliw, a także kompletne systemy podziemne ze zbiornikami o pojemności kilkadziesiąt tysięcy litrów.
Co ważne, Yara oferuje kompleksowe rozwiązania, współpracując na poziomie centrali w Norwegii z firmami zajmującymi się budowaniem takich instalacji oraz urządzeń. Dzięki temu ceny urządzeń są bardzo atrakcyjne, często niemożliwe do wynegocjowania w Polsce. Klient może również skorzystać z szerokiego pakietu finansowania obejmującego najem lub sprzedaż w systemie ratalnym na okres od 3 do 7 lat.
 

<  1  2  3  4  5  6  7    >






WARTO PRZECZYTAĆ
NEWSY
  • Kraków bez barier Trwa konkurs „Kraków bez barier”, którego celem jest wyróżnienie najlepiej dostosowanych dla potrzeb osób niepełnosprawnych budynków oraz przestrzeni publicznej w mieście.
  • BBC komentuje Killzone 2 British Broadcasting Company opisało ostatnio, będącą jeszcze w produkcji, grę Killzone 2. Dziennikarze stacji, jako jedni z pierwszych, mieli okazję pograć w demo tytułu. Wrażenia ?
  • Nowe numery informacyjne Telekomunikacji Polskiej TPSA wprowadziła nowe, ogólnopolskie usługi informacyjne dla obcokrajowców i osób niepełnosprawnych. Pod specjalnymi numerami można też pytać o numery alarmowe i ważniejsze infolinie.
Copyright © 2007-2009seoteka