Wyszukiwarka
Technologia Ad - Blue
Dodał admin, 2008-03-15 Autor / Opracowanie: mis24
Jest to substancja która zrewolucjonizowała już europejski rynek transportu.

<  1  2  3  4  5  6  7    >

  7 najczęściej zadawanych pytań dotyczących AdBlue.
1. Czy technologia SCR została wybrana przez wszystkich producentów samochodów ciężarowych?
Dla euro 4: nie, nie wszyscy producenci wybrali technologie SCR, MAN wybrał technologie EGR, jak i SCANIA w większości swoich modeli. Wszyscy pozostali producenci wybrali technologie SCR na poziomie euro 4.
Dla euro 5: tak, wszyscy producenci ? łącznie z MAN i SCANIA ? zdecydowali się na wprowadzenie technologii SCR, która wymaga użycia AdBlue.
2. Jakie są korzyści technologii SCR?
Niezawodność: po wieloletnich testach udowodniono, iż SCR jest absolutnie niezawodną technologią
Rozwiązanie na długi okres: SCR pozwala na spełnienie norm euro 4 i euro 5; wiadomo już, ze nowe, jeszcze nie ogłoszone normy tez będą wymagały użycia SCR
Mniejsze zużycie paliwa: z racji optymalnego ustawienia ( tuningowania ) silników, ich praca jest bardziej ekonomiczna i możliwe jest zaoszczędzenie zużycia paliwa o 5%.
Obniżki w podatkach i opłatach drogowych: kilka krajów europy zachęca do zastosowania euro 4 i euro 5 oferując korzyści finansowe. Na przykład, w Niemczech obniżono opłaty na autostrady.
3. Jakie są minusy technologii SCR?
Konieczność użycia AdBlue
Nowe samochody są droższe, tak jak i te, które posiadają inne technologie pozwalające spełnić normy o emisji gazów
4. Kiedy będą w sprzedaży nowe samochody?
Już są w sprzedaży przez Daimler Chrysler, wszystkie pozostałe marki zaprezentują takowe na targach RAI w Amsterdamie w październiku 2005
5. Czy technologia SCR była testowana na trasie?
Miliony kilometrów przejechano w celu sprawdzenia tej nowej technologii. Testy były wykonywane w ekstremalnych warunkach pogodowych w Hiszpanii i Finlandii.
6. Jaki jest okres przydatności AdBlue?
Maksymalny okres przechowywania AdBlue to: rok od daty produkcji w warunkach odpowiednich dla AdBlue. Ważnym czynnikiem jest temperatura, plombowane opakowania jak i wentylowane miejsce przechowywania.
7. Co się stanie jak silnik będzie pracował bez AdBlue?
Spowoduje to przekroczenie dozwolonych norm o emisji gazów, czyli większe wydalanie tlenku azotu zanieczyszczającego środowisko. Aby temu zapobiec producenci umieścili sensory w rurze wydechowej, które mierzą i zapisują w komputerze pokładowym poziom emisji, który w przypadku kontroli pojazdu jest sprawdzany.

Od października 2007 dystrybucja AdBlue?; rozwija się bardzo dynamicznie. Wynika to z drugiego etapu wprowadzania normy Euro 4, związanego z montowaniem w samochodach czujników stosowania AdBlue?, ograniczających parametry silników w przypadku nieprawidłowości. Jest to również powód, dla którego na polskim rynku pojawia się wiele firm oferujących AdBlue?.
O AdBlue?, ograniczających parametry silników w przypadku nieprawidłowości. Jest to również powód, dla którego na polskim rynku pojawia się wiele firm oferujących AdBlue?. Emisja spalin, a zwłaszcza składników toksycznych powodujących efekt cieplarniany, stanowi podstawowy problem ochrony środowiska przed zagrożeniami ze strony transportu.
 

<  1  2  3  4  5  6  7    >






WARTO PRZECZYTAĆ
  • Pięć porad jak wybrać najlepszy samochód dla siebie Wybieranie najlepszego auta: poniższe pięć wskazówek dotyczących wyboru najlepszego samochodu pomogą wam podjąć decyzję, czego tak naprawdę powinniście szukać udając się do salonu.
  • Regulacja zaworów w silnikach W większości obecnie produkowanych samochodów można zapomnieć o takiej czynności jak regulacja luzów zaworowych
  • Samochód wczoraj, dziś i jutro Zastanawiając się nad tematem mojej pracy, chciałem przede wszystkim pokazać jak technologia może wpływać na życie ludzkie. Jak może je zmieniać a co za tym idzie ulepszać.
  • System stabilizacji jazdy Telligent System serwisowy Teligent, pozwalający na wydłużenie okresów międzyserwisowych do 100 tys. km, montuje się teraz seryjnie w Axorach do 240 kW
NEWSY
Copyright © 2007-2009seoteka