Wyszukiwarka
Monnari
Dodał admin, 2008-01-02 Autor / Opracowanie: Witold Piątkowski
Marka Monnari istnieje na polskim rynku od 1988 roku, kiedy to powstała spółka cywilna o tej samej nazwie. W kwietniu 2000 roku spółka przekształciła się w spółkę akcyjną Monnari Trade S.A

<  1  2  


Emocjonalne:
• Zaspokojenie potrzeby przynależności do elity
• Prestiż
• Podbudowanie poczucia własnej wartości poprzez bycie lepszym od innych
• Ekspresja własnej indywidualności i emancypacja ekskluzywnego stylu życia
• Sprawienie sobie przyjemności płynącej z obcowania ze szlachetnymi tkaninami najwyższej jakości


Positioning Statement:
• Dla ponadprzeciętnie zamożnych kobiet po trzydziestym roku życia, preferujących tzw. nowoczesną klasykę, ceniących elegancję i prestiż oraz szlachetność tkanin.
• Monnari jest marką sieci damskich sklepów odzieżowych.
• która spełnia odzieżowe oczekiwania wymagających kobiet między trzydziestym a pięćdziesiątym rokiem życia.
• dlatego, że szybko i elastycznie reaguje na potrzeby rynku. Ponad to jest marką niezwykle kompetentną w segmencie mody damskiej, posiadającą sieć eleganckich i ekskluzywnych sklepów odzieżowych wraz z wykwalifikowaną kadrą pracowników, którzy podchodzą do klienta w sposób indywidualny.
• osobowość marki elitarna, ekskluzywna, elegancka, klasyczna


Przewidywanych kierunków rozwoju:
• Dynamiczny rozwój sieci sprzedaży – w chwili obecnej firma Monnari liczy około 90-ciu salonów sprzedaży w kraju,
• Rozbudowa portfela marek i zwiększanie ich wartości – w 2006 spółka powiększyła się już o takie marki, jak: Pabia, Hansel & Mortensen,
• Ekspansja na nowe rynki – ekspansja zagraniczna,
• Wzmocnienie pozycji lidera w segmencie mody kobiecej +30,
• Zwiększanie lojalności klientek poprzez najwyższy poziom obsługi w salonach firmowych, niepowtarzalny klimat zakupów utrwalający emocje oraz indywidualny kontakt wykwalifikowanego personelu z klientem,
• Zwiększanie wartości firmy przez alianse lub przejęcia,
• Kreowanie oryginalnego „stylu Monnari” wpisującego się w światowe trendy,
• Promowanie marki firmy poprzez występowanie atrakcyjnych i sławnych kobiet w kampaniach reklamowych (obecnie - Claudia Schiffer).


<  1  2  






WARTO PRZECZYTAĆ
NEWSY
  • Święto Muzyki w Polsce Święto Muzyki (fr. Fête de la Musique | ang. World Music Day) to cykliczna impreza odbywająca się na całym świecie 21 czerwca, pierwszego dnia lata Toruń - 21.VI.2007
  • Inter Cars z JC Auto Spółki Inter Cars i JC Auto, zajmujące się dystrybucją części samochodowych, podpisały porozumienie o połączeniu.
  • Polacy nie ufają biurom turystycznym ! Polacy nie ufają biurom turystycznym, a na wycieczki zagraniczne przeznaczają trzy razy mniej pieniędzy niż Węgrzy czy Estończycy i aż osiem razy mniej niż Niemcy
Copyright © 2007-2009seoteka