Wyszukiwarka
Marketing partnerski
Dodał admin, 2007-10-07 Autor / Opracowanie: Mirelka
Marketing partnerski wymaga współpracy wszystkich działów w przedsiębiorstwie w wysiłkach, które maja służyć jak najlepszej obsłudze klienta.

<  1  2  3  4  5  6  7  8  


Wdrażanie marketingu partnerskiego w naszej firmie okazuje się bardzo efektywne, bowiem dzięki tej koncepcji zarządzania wielu naszych klientów staje się klientami stałymi, kupującymi farby jedynie od nas, co w sposób oczywisty jest dla nas korzystne. Najtrudniejsze jest przejście z relacji podstawowej do relacji odpowiedzialnej.. Jeśli jednak zostanie to osiągnięte występuje bardzo duże prawdopodobieństwo zyskania lojalnego, stałego klienta, na którym firma osiąga spore zyski i może opierać swoje plany przyszłościowe związane z wielkością sprzedaży. Mimo, ze koszty zmiany nabywcy w naszej branży nie SA zbyt wygórowane to partnerskie traktowanie klienta powoduje minimalizacje skłonności klienta do zmiany nabywcy. Źródłem efektywności jest dokładna analiza klientów, ich potencjału i możliwości, potrzeb i wymagań, a także dostosowanie do nich naszych działań.

Nakłady ponoszone przez nasza firmę na rozpowszechnianie i umacnianie relacji z klientami z reguły nie są zbyt wysokie. Należą do nich bowiem głównie koszty bieżących kontaktów z klientami (telefony, wizyty(, proponowanych usług dodatkowych (głównie doradztwo specjalistyczne i szkolenia), materiałów ofertowych (ulotki, oferty), koszty związane z promocjami, rabatami i ewentualnymi programami lojalnościowymi. Zyski jakie osiągamy z takiego traktowania klienta trzykrotnie przewyższają poniesione nakłady. Stali klienci są dla nas zyskowni nie tylko dlatego, ze dzięki współpracy z nimi jesteśmy w stanie maksymalnie zaspokajać ich potrzeby (a tym samym maksymalizować liczbę zamówień), ale także dlatego, że zadowoleni klienci chętnie polecają nas kolejnym firmom.


<  1  2  3  4  5  6  7  8  






WARTO PRZECZYTAĆ
  • Wpływ Banku Centralnego W Polsce do 1998 r. NBP w procesie realizacji polityki pieniężnej formułował właśnie cele pośrednie i operacyjne, przyjmując pewne specyficzne wielkości, które oprócz tego, że zachowują
  • Ocena biznes planu jako podstawa udzielania kredytów inwestycyjnych przez bank Firma (kredytobiorca) musi przekonać bank, że przyznanie jej kredytu nie stwarza dla banku ryzyka finansowego, lub, iż to ryzyko jest na minimalnym poziomie.
  • Marketing partnerski Marketing partnerski wymaga współpracy wszystkich działów w przedsiębiorstwie w wysiłkach, które maja służyć jak najlepszej obsłudze klienta.
  • Spółka Partnerska Przepisy dotyczące tej spółki zawierają zapis, z którego wynika, że wspólnik, który utracił prawo do wykonywania wolnego zawodu powinien z tej spółki wystąpić najpóźniej z końcem roku obrotowego
NEWSY
Copyright © 2007-2009seoteka